Innowacyjna firma telemedyczna Nestmedic, producent mobilnego urządzenia KTG Pregnabit przyłącza się do kampanii „Tele Serce – Serce pod kontrolą”. Projekt ma na celu promocję rozwiązań telemedycznych – w jego ramach przewidziano serię webinariów, inicjatyw medialnych oraz pilotażowy program opieki telemedycznej, do którego zostaną włączone różne grupy pacjentów z całego kraju.
- Sytuacja globalna związana z pandemią koronawirusa wymusiła przyśpieszenie technologiczne
w medycynie, w której do tej pory większość procesów odbywała się w sposób analogowy, a nowoczesne, cyfrowe rozwiązania stanowiły jedynie dodatek. Akcje takie jak kampania TeleSerce to świetna okazja do edukowania i promowania rozwiązań telemedycznych, które stały się częścią naszej codzienności – komentuje Jacek Gnich, prezes spółki Nestmedic.
Kampania edukacyjna „TeleSERCE - Serce pod kontrolą” ma na celu edukowanie Polaków na temat praktycznych zastosowań telemedycznych. Kampania podzielona jest na dwa etapy. Pierwszy z nich obejmuje cykl webinarów edukacyjnych na temat praktycznych zastosowań telemedyyny. Wśród prelekcji zaplanowane jest wystąpienie dr Robert Woytonia, który przedstawi możliwości związane ze zdalną opieką kobiet w ciąży. Etap drugi obejmie pilotażowy program opieki telemedycznej do którego zostaną włączone między innymi ciężarne pacjentki, celem zapewnienia im bezpiecznej, zdalnej opieki okołoporodowej. Zwieńczeniem kampanii będzie raport zawierający rekomendacje ekspertów dotyczące doskonalenia wdrożeń w zakresie rozwiązań telemedycznych.
Telemedyczne urządzenie KTG Pregnabit pozwala na przeprowadzanie badania w dowolnym miejscu i czasie, bez konieczności wizyty w szpitalu. Zapisy KTG są na bieżąco analizowane przez specjalistów Medycznego Centrum Telemonitoringu. Wykwalifikowany personel medyczny jest w stałym kontakcie z pacjentką i w przypadku nieprawidłowości w badaniu wdraża odpowiednie procedury, z wezwaniem karetki włącznie.
Link do strony artykułu: https://czta.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/nestmedic-partnerem-kampanii-teleserce-serce-pod-kontrola